Affärer

Idag har jag varit i en massa affärer med Annelie, Sarah och Robin. Tyvärr hittade jag inget köksbord men eftersom jag ska inskaffa mig en dyr soffa blir det nog ett köp från blocket när det gäller bordet&stolarna. Denna månaden har jag nämligen slösat en massa pengar. Det värsta är att jag inte vet på vad. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det hela. Tur är att jag har betalat alla hyror och facket, det som är kvar att betala för den kommande månaden är A-kassan på 430 kr.

Min lägenheten kommer bli bra tom när jag flyttar in den 15:e. Jag har inget köksbord+stolar, soffa eller tv, skoställ, tvättkorg, mattor eller lampor. Det är MINST 6 veckors leveranstid på soffan nämligen!!

Efter shoppingrundan åkte vi hem till Annelie och pappa och laga lite mat. Sen satt hela familjen på baksidan och tjöta en massa skit tills klockan blev 18. Då drog Sarah, Robin och jag till ÖB och köpte lite filmer och godis! När vi kom ut till bilen igen såg vi en ung kille som blivit stoppad av polisen. Såklart så går mina vänstrabaklyktor sönder när jag startar vbilen! Fick en aning panik då, som tur såg polisen inte mig och jag slapp böter. 



Robin, Sarah, Bella & Sandra på Sandras födelsedagskalas!




malin♥




Kommentarer
Postat av: Martin

hah fyfan kunde blivet en dyr resa där annars :)

man ska ha tur ibland :)

men de blir la nice med egen lägenhet igen o jäkligt bra läge mä fan va soft du kommer ha de =)

2009-08-20 @ 22:37:06
Postat av: Sandraa.

Du har ju visst tv..

2009-08-21 @ 22:02:22
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback