Äntligen ledig

Idag sitter man här och känner en stor lättnad. Anledningen till det är för att jag äntligen är ledig i tre hela dagar! 

Igår åkte Robin och jag in till stan. Vi mötte upp Johanna, Madde och Tindra på elgiganten. Jag ska få skicka iväg min mobil p.g.a. att 5:an har spruckit, den är endast 2 månader gammal. Jag köpte även Sarahs present, en SONY DCS W190. Sen blev det en lång tur på stan. Robin lämnade oss när vi kom till stan. Jag köpte mig en tunika på Gina och Johanna hitta en massa saker :) Sen åt vi mat på Henrys. Ronny kom till stan och familjen Larsson åkte hem. Sarah och Robin mötte upp Johanna och mig. Vi drog till McDonald's, Robin var den enda som åt och vi andra fika. Klockan fem började jag jobba. Såklart jobbade jag inte 17:00-21:30 som var planerat utan jag tackade ja till att jobba 17:00-01:15.



ÄNTLIGEN har jag hittat den, Majzzen filmkväll snart dåra!






malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback