Bättre sent än aldrig!

Det var ett litet tag sedan jag skrev. Anledningen till att jag inte har kunnat/orkat är för att jag har jobbat!


Fredag:

kvällen åkte jag en sväng till Majzzen. Vi tittade på Matrix och Matrix Reloaded! Vi ska se Matrix revolution när jag har inskaffat mig den. Så om någon vet vart man kan köpa den, säg till. Jag hittade den inte på Onoff eller Elgiganten (eller ÖB där jag köpte de två första filmerna!). Mellan de två filmerna var vi en sväng på Hjertbergs och köpte oss lite gött! Vilket påminner mig om att Majzzen och jag har glass i hans frys. Får hoppas att han inte har ätit upp allt!



Lördag:

Jobbade
till sju på kvällen och åkte direkt hem till pappa som hade kräftskiva. Hälsade på alla folk som hade kommit 10 minuter före mig och hoppade sedan in i duschen. Jag åt EN kräfta. Det var nog för mig, är inte så förtjust i skaldjur. Åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.



Söndag:

Jobbade till sex på kvällen. Kom hem och tog det lite lugnt och så en stund. Vid en sju, åtta åkte mamma och jag in till stan. Först åkte vi till Johan och hämtade lite grejer (nu är det inte alls mycket kvar!). Ja, jag vet att jag är jätteseg med att hämta grejer där.. ! Efter Johan åkte vi till min bror och hälsade på. Mr Nibbles har blivit JÄTTESTOR!! Verkligen jättestor och tjock. Rena monster-katten med jättelång päls. Fick världens chock när jag skulle lyfta upp honom. Det roliga är att han inte är lika smidig och kan därmed inte springa iväg och gömma sig så fort (Han är en skygg kissemiss).



Måndag:

Äntligen ikapp. Kom hem vid en halv sex på kvällen idag. Har inte hunnit med så mycket förutom att tvätta lite. Ska nog gå och lägga mig mega tidigt idag. Är bra trött idag efter att ha gått upp tidigt i några dagar nu. Sitter här och funderar på om man ska dra till Ikea den 2:e. Sandra var gör du då? Jag fick inget svar igår. Vore ju roligt att hälsa på dig, se hur du bor och mår :) Jag har en hel del att inhandla på Ikea. 22 dagar kvar tills nycklarna är mina!  Imorgon MÅSTE jag tvätta bilen, har skjutit upp det hela veckan (dock har det regnat någon dag). Vill bara tillägga att jag var nära att krocka idag.. det var en KÄRRING om jag så får säga det som körde ut framför mig i korsningen vid Maggan. Jag kom från margretelund och hon skulle göra en vänstersväng från Maggan. Hon kan inte ha tittat för hon snabba sig inte utan la i ettan och gled ut framför mig. Jag fick tvärnita och samtidigt som jag bromsa HÄNGDE jag på tutan och skrek kärring-jävel. Det var tur att det var 50 väg och inte 60 som det är innan, hade jag kommit i 60 km/h hade vi krockat!!



Det var nog allt jag hade att skriva för idag.. imorgon väntar jobbet på mig!



malin♥

Kommentarer
Postat av: Sandraa.

om den 2:re är en onsdag (sep) så gör jag inget. Har kanske den muntliga saken då men det är ingen lång stund. Är även ledig den 1:a sep.

2009-08-24 @ 22:50:16
URL: http://wendiiigos.blogg.se/
Postat av: johanna

matrix finns nog på coop i skara

2009-08-25 @ 02:03:23
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback