Tisdag

Sitter här vid datorn och gör inte ett skit. Jag har lite lust att baka rulltårta men får se om jag orkar. Skulle ju som sagt tvätta bilen idag men när jag åkte hem började det regna! Inte så stor idé att tvätta bilen då. Duggar fortfarande och himlen ser mycket grå ut. Fy vad tråkigt.

Jobb imorgon och även på torsdag. Var inte meningen att jag skulle jobba på torsdag men som vanligt säger jag aldrig nej när de frågar. Johanna skrek toffel till mig idag och det förtjänar jag nog. Det enda positiva är att det blir lite roligare att titta på lönelappen!

Det verkar att bli Ikea den 2:e!!! Ska prata med Basse också..








Ne nu får jag gå och baka är godissugen :P

malin



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback