Tråkigt

Sitter åter igen här vid datorn. Jag har inget att göra och funderar på om jag ska leta upp en gammal film på datorn. Det tråkiga är att sladden mellan dator och tvn ligger i en flyttlåda någonstans! Så om jag ska se film får jag titta på skärmen, den är i för sig på 24" men den står en bra bit ifrån sängen och man får träsmak i röven att sitta på min kontorstol! Får kolla på tv.nu om det börjar något bra kl.21.

Idag har jag inte tvättat bilen men jag har blandat spolarvätska och fyllt på det, framsteg!! Vet inte riktigt vart tiden mellan halv fem och halv nio tog vägen. Det har i vilket fall varit gött på jobbet idag.[På tal om det 8-)] Det har varit lugnt för det mesta med lite små rushar då och då. Det är bra med lite rushar för det gör att tiden går snabbare. Den sista timmen gick ultrasnabb men det kanske berodde på att Johanna (& Micke) jobbade då också. Det ska bli underbart gött med sovmorgon imorgon.

Ska nog slå en pling till Sandra och kolla hur hon har det. Har inte pratat med hennes på ett tag nu. Det är tur att hon kommer hem till helgen..!!


Detta inlägget var bra onödigt :)


malin♥

Kommentarer
Postat av: johanna

ja jag å micke e ju helt klart roligast att jobba med... vi ses i morgon vid tolv... känns segt att om typ 7 timmar ska ja va på jobbet igen på möte... lagom kul

2009-08-27 @ 01:53:03
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback