Äntligen december

Jag kanske kan komma ikapp om en vecka eller två. Med lite tur.


Första december

Idag var de jobbet som gällde men innan det åkte jag fram till stan för att möta upp Basse. Vi gick och käka toast på Henrys. När vi väl hade ätit upp kom Johanna och Jessica och gjorde oss sällskap. Vi satt där as länge och bara tjöta, finns det något bättre?! Strax innan jag åkte till jobbet drog vi en sväng på Åhléns. Allting gick bra på jobbet och jag var hemma sent för att glo på tvn. Hade väldigt svårt att sova och anledningen till att jag inte blogga var för att min dator är cpig. Jag måste installera om den innan den dör helt. Tyvärr har jag inga bilder från dagen.


Tjugotre dagar kvar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback