Bakis-kalas

Alla mina hjärnceller är numera döa!


Femte decemer

Jag vaknar i min soffa.. p.g.a. att Sarah och Robin har ockuperat min säng. Illa nog fick jag ställa klockan tidigt för att börja städa. Jag var så klantig och bestämde att ha kalas klockan tre på eftermiddagen dagen efter jag hade haft tjugoårsfest. Kalla mig klantig, jag förtjänar det. Mådde skit och 3/4 av släkten hade ringt och sagt att de inte kunde komma p.g.a. sjukdom. Det värsta var att jag inte hade handlat till kalaset heller så bakfull som ett as, tvingar jag med Robin till affären och handlar för fulla muggar. Det som bjöds på var marängsviss. Blev ett billigt kalas då vi inte blev så många. Det blev heller inte så långvarigt. Efter kalaset drog jag med mammsen till affären och handla inför kalas nummer två som inträffar imorgon söndag (6/12 -09). Kvällen spenderade jag framför tvn och gjorde inte ett sket. Så som det ska vara när man är bakis!! P.g.a. min bakfylla tog jag inte ett enda kort från kalaset, vilket jag ångrar nu..djupt.


Nitton dagar kvar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback