The big bang

Hej gott folk. Jag lever fortfarande och så gör mitt internet. Telia fixade problemet utan att meddela mig, återkommer om detta. Har fortfarande en hel del förtryckta känslor om detta!

Sjätte december

Jag vaknar sent, ovanligt? För guds skull det är ju tyvärr inte det. Jag har en aning panik till jobbet. Det var torrt och fint så jag kör som vanligt, det var ju trots allt fem plus grader. När jag väl kommer till ljunghedsrondellen svänger inte bilen, det enda bilen gör är att glida. Glida på vadå? Allvarligt jag kan fortfarande inte förstå det hela när det var så torrt och fint samt plusgrader. Jaja i vilket fall det hela avslutades på några sekunder då jag "krocka" med rondellen. VILKEN SMÄLL! Däcket var helt skevt, allvarligt däcket hade även flyttat sig tio centimeter bakåt. Hjulet styrde sent och jag hamnade lite i chock då jag bara åkte vidare till jobbet. Jobbade mina timmar och sedan ringde jag pappsen som fick komma och titta. Hade du kört den bilen hem igen? Jag skulle inte gjort det men blev fan illa tvungen. Lyckligtvis är jag tidsoptimist och hade ingen panikångest över att jag inte lagat maten till kalaset som börjar om två timmar. Det hela toppades med att jag inte hade köpt allt? Är man bakis i affären kan det inte bli rätt . Hem igen för att möta upp Robin och Sarah i min lägenhet. Till min lycka hade de fixat i ordning ifrån kalas igår. Tacka jag dem? Fick min present som jag har tittat på nu i de senare dagarna. Det var en film jag absolut måste ha i mina ägodelar. Var mycket tacksam men vet inte om jag visade det i stundens hetta. Mina gäster kom senare och de var inte alls många eftersom nästan alla var sjuka. Billigare för mig och mer presenter som inkommer titt som tätt. Det bjöds på mat och efterrätt. Kalaset gick bra och jag gick och la mig direkt efter då jag skulle upp och jobba tidigt som attans dagen efter (7/12-09). Tog inga bilder idag heller av någon konstig anledning. Skulle tänka mig att det var för att jag var så trött och sönder stressad. Får slå mig själv om några år då jag vill minnas att jag fyllde tjugo! Bilder på min bil kommer så småning om...


Arton dagar kvar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback