Herman

Jag kom på att jag inte skrivit hur det gick med Herman. Kan meddela att han har överlevt hemma hos mig!




Lille Herman som bebis.



Herman som tonåring. Detta är när han fått mat för första gången.




Herman är nu fullvuxen, blivit matad för andra gången och har växt till sig rejält.




Hermans bebisar. Han har nu blivit uppdelad och har växt såpass att hans bebisar blev mycket större än sig själv när han var bebis.



Detta är Herman nummer fem, orginalet (det sista i bunken). Han ska nu bli bakad på!


Såhär ligger det till, jag ska ta med alla fem till Jönköping. Herman nummer ett till fyra ska Sandra, Caroline, Sara och Britta få och nummer fem ska vi baka ihop på! Så fortsättningen följer..



Jag kommer vara utan internet i Jönköping, fredag till söndag så ni vet!


malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback