Jönköping

Jag blev såklart lite försenad. Gå från mig till pappa med världens packning tar en aning längre tid än vad man tror, d.v.s. när man t.o.m. har glömt av att bilen ens står där. Jaja vi kom iväg i hyffsad tid och vägen dit är ju bra tråkig. Den tar ännu längre tid nu när det är 80-, 60- och 50 vägar. Säkerheten före snabbheten...



När vi väl var framme i Jönköping fick vi slänga in all packning hos Britta. Bilen var nämligen knökfull med packning och folk. Vi drog strax därefter för att hämta Sandra plus packning, till mataffären där all inköp av godis m.m. gjordes. Väl hemma hos Britta igen tog vi oss några glas vin och tjötade. Tänk dig fem tjejer som inte träffas på ett tag för att snacka en massa skit, finns det något roligare?





Vaknar dagen efter hyffsat tidigt men as sur. De hade satt på Håkan Hellström som jag fick lyssna på i min sömn. Jag klarar verkligen inte av Håkan Hellström...eller Kent för den delen som de satte på i bilen ner! Som tur gick vredet ur kroppen och vi dukade upp en underbar frukost. Vid klockan ett ungefär drog vi till Ikea och A6. Jag köpte mig lite grejer på ikea, lite sådär bra att ha grejer. För pengar jag inte har förän på onsdag, sånt är kanon bra. Vi åt ute och åkte sedan hem till Britta för att dricka mer vin, tjöta och spela spel. Hade otroligt roligt och tyvärr var jag tvungen att skjutsa hem Sandra klockan tolv på natten för att hon skulle hem och sova för att gå upp tidigt för att studa inför tenta. Vi andra somna sent hos Britta för att sedan vakna sent. Dega oss fram och åkte runt klockan två för att handla bromsok m.m. på biltema åt min pappa. Jag hittade i Jönköping utan Britta, det var fanemig bra! När jag kom hem fick jag följa med pappa till garaget för att hjälpa till. Väl hemma igen tog jag en lång dusch och deppa över att mitt hem ser ut som ett BOMBNEDSLAG! Jag är fan deprimerad över hur det ser ut. Något jag ska ta tag i dag måndag. Har börjat att vika tvätten i vilket fall, för att sedan sätta mig här och uppdatera bloggen. Mitt iq är tyvärr inte så högt. Åh, idag när jag vakna satte jag på julmusik och julkänslorna spirade inom mig. På söndag är det första advent och fan vad jag ska pynta och fika på lussekatter!

 


Tack för en supertrevlig helg tjejer♥




malin♥


Kommentarer
Postat av: carrooo

taack själ för en underbar helg, och btw min herman lever än så länge iaf ;) du kan få ett nytt försök när min e klar ;) puss

2009-11-25 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback