Ullared - Gekås

Klockan sex på morgonen stod Johanna utanför mitt hus. Jag var helt klar förutom att jag hade slarvat bort alla mina nycklar och det tog fem minuter innan jag hitta dem. Jag satt rättare sagt fem över sex i Johannas bil. Vi rullade iväg mot Ullared. Såklart fastnar vi i Göteborgskön på morgonen och när vi var i Kungsbacka svängde vi av och köpte oss lite frukost. Vi byta även förare, så jag fick köra Johannas käraste S40. Vet inte riktigt när vi var framme men kanske runt halv tio där. Det tar nog cirka tre timmar dit ner. Det är helt otroligt vad roligt det kan vara att shoppa. Jag plockade på en massa saker, som jag fick se över sen när jag kom till kassan. Synd att man inte vann på lotto innan. Jag köpte faktist en tianlott men allt jag vann var en tia! Så jag ska lösa in en ny lott som förhoppningsvis ska ge mig lite mer! Jag är numera klar med julklapparna. Kanske kan köpa någon till lite här och var men jag behöver inte ha panik iår. Detta är ett nytt rekord och det är heeeelt underbart skönt att vara klar. Nu är det bara julen som fattas! Det kan börja med att snöa tycker jag.


Efter Ullared och Netonnet satte vi oss i bilen för att åka hem. Vi kände oss klara och helt slut i fötterna. Jag stensomnade på två sekunder och vaknade av att Johanna ropa till. Det låg skit över hela MOTORVÄGEN (:@), en massa grenar och kvistar och skit. Vi körde såklart på det då det var oundvikligt. Det small till typ och bilen lät konstigt. SÅ JÄVLA TYPISKT!! Det kan aldrig vara helt bra. Det var inte det enda som hände igår. Gårdagenskväll sög rätt så hårt för de flesta. Vi blev jävligt oroliga över bilen men vi kom hem som tur var! Det vi vet nu är att stänkskyddet lossnade och låg mot däcket. Det var lite svårt för oss att se när vi väl kunde kolla, det var kolsvart ute! Sen hade det hänt något med styrningen, Johanna kan ratta hon!! Väl hemma igen slog jag in julklapparna! Därmed kommer det inga bilder.. alldeles för många julklappar jag skulle behöva "sudda" ut i PS. Hade helt klart kunnat skriva mer ingående men jag är inte riktigt på humör. Idag ska jag tvätta, gå på möte och vara med Sara.


Alla mina tankar går till Sandra och A. familj


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback