Bakis - Oja!

Vaknar första gången vid klockan åtta och märkte att jag fortfarande var full. Skit, det var bara att somna om igen. När man vaknar vid tolv igen känner man bara doften av alkohol. När man väl tittar upp ur sängen ser man hur lägenheten ser ut som ett bombnerslag. Shiet det var flaskor och burkar överallt! Pärlor, reklamvisitkort och chips på golvet och disk till dess förjäves. Sen har även folk glömt? en massa cider och öl. Det tog mig en timme innan jag ens orkade börja plocka. Huvudet var inte på topp! Är det nu man säger aldrig mer? Fast man vet att nästa gång slutar det med att man super sig full i alla fall. Äh man är ju bara mänsklig. Senare på eftermiddagen/kvällen kom Sara hit och vi bestämde oss för att tjocka oss och vara allmänt lata. En äkta bakisdag. Majzzen kom och hämta oss vid nio kanske? Vi åkte och hämtade mat, vill helst inte skriva vart men.. aa det blev McDonald's ÅTER IGEN! Satte på en film och Majzzen var nog den enda av oss tre som inte såg den. Han låg och stensöv i soffan. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte heller såg hela, somna lite då och då. Efter filmen drog Sara hem och jag tittade lite på tvn. Jag orkade inte väcka Majzzen och sen somna jag. Vid tre ungefär vakna vi båda och Majzzen åkte hem och jag gick och la mig. Underbar degar dag!


Imorgon måste jag till affären, ekar i kylskåpet!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback