Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag & Onsdag

Jag vaknade vid klockan två då jag vägrade gå upp tidigt. Jag hade bestämt mig för att ta igen lite sömn, vilket är totalt omöjligt men men. Jag började städa som en galning. Jag skulle nämligen ha förfest här, inget jag kom på själv men gick med på idén! Det var det minsta jag kunde göra då jag inte kunde hänga med ut. Kunde, kunde jag väl men ingen smart idé då jag skulle började klockan halv åtta på lördagsmorgonen. Jag är absolut ingen morgonmänniska, vilket suger ibland. Kommer inte riktigt ihåg när de kom, de skulle egentligen komma klockan fem för att diskutera resan men det hände aldrig. Förfesten var rolig, de blev fulla och vi alla satt och snacka. De drog kanske vid en halv elva. Då kröp jag ner i sängen och försökte sova, grannen hade också fest hörde jag.




Lördagen var lite småtrög men den gick ganska snabbt förbi ändå, det var helgevent på jobbet men det var ändå inte knökat med folk. Lite tur i oturen eller vad är det man säger om sånt! Senare på kvällen fick jag lite besök av Quyen och precis när han gick ringde Johanna. Hon undrade om jag ville med ut och ströga. Inget man säger nej till! Var helt underbart roligt att träffa Johanna då jag inte hade träffat eller pratat med henne på ett bra tag. Tycker inte om att vi inte har samma helgen.. men men sånt kan det ju bli ändringar av.




Söndagen började också klockan halv åtta och denna dagen gick också ganska hyffsat fort! Jag arbetade och sen gjorde jag nog inte annat än att sova. Det finns nog inget bättre än att sova!!



Måndagen startade klockan halv sex på morgon. Jag började jobbet halv sju. Var meningen att jag skulle cykla till jobbet men så blev det inte riktigt så. Efter jobbet umgicks jag med Sara. Vi åkte till Willys och köpte godis, 39:90 kr/kg. Det var mycket billigt!! Hon åkte hem vid tio och jag gick och la mig.



Tisdagen startade också klockan halv sex på morgonen och efter jobbet som slutade klockan fem på eftermiddagen kom lite folk. D.v.s. Carro, Micke, Sara och Basse samt Sandra genom skype. Vi satt hela kvällen och diskutera resan och precis innan alla åkte hem kom vi fram till Bulgarien. Jag ville dock till Marocko eller Tunisien men blev nerröstad. Sara åkte hem sist och vi satt vid datorn och käkade godis! Vi tittade på BRÖDERNA FLUFF. Vilka minnen och jävlar vad man skrattar. Somnade hyffsat sent. Blev tyvärr ingen cykel till jobbet idag heller, vilken latmask jag är.



Onsdagen startade klockan kvart över fem på morgonen. Bra tidigt men jag ville verkligen cykla till jobbet! Om jag kommer upp i tid har jag ingen ursäkt. Jag hann t.o.m. parkera bilen rätt, d.v.s. på den gatan jag stod på får man inte vara parkerad mellan 08:00 till 12:00 på dagen. Det var frost och det hela slutade illa. Jag såg inte allt mycket och jag körde på en jävla grushög!!! Har ännu inte tittat på bilen om det har hänt något. Usch skulle gråta om extraljusen eller något är trasigt. Dagen började skit och slutade inte som planerat. Jag fick jobba över en timme och var inte hemma förän strax efter sex. Jag hade tvättid från 14:00-21:00 och när jag kommer ner har något snott min tvättid. Jävla balle, jag stod nere i källare och väntade på jäveln i 40 minuter. Jag blev bara surare och surare för varje minut som gick. När han väl kom fick han sig en utskällning och han stammade t.o.m. Skiter i om jag blir kallad bitch för fan vad respektlöst det är att sno andras tvättid. Jag hade ändå lite tur i oturen då det fanns en ledig tid mitt på dagen imorgon onsdag. Vilken dag... På kvällen fick jag besök av Quyen, vi glodde på film, Ace Ventura & Matrix.


LÅNGLEDIG!!!

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback