I'm back

Det var inte allt för länge ni slapp mig. Jag har äntligen mitt egna hem och internet. Det gick ganska fort att flytta. Det är uppackningen som tar tid. Jag har problem med vart allt ska stå eftersom jag har sålt alla min hyllor och så. Vilket ger mig en anledning till att åka till Ikea. WHIIIHIE. Jag kommer även snart att lägga in lite bilder på lägenheten, så fort jag orkar. Jag ska jobba hela helgen så vi får se hur pigg jag är.

Måste diska och förbereda inför maten. Tyvärr något man får göra själv nu för tiden. Tack Johanna för en mysig tv-kväll i förrgår! Vi blegade på Grey's A med en massa chips, dipp, godis och dricka. Tackar även dig, Madde, Sofia och Tindra för en ur trevlig dag igår! God mat, tjöt och lite lek.


Märk den 23:e i kalendern!


malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback