Kidnappning

Idag har det varit ring&sms-så-mycket-som-möjligt-när-Malin-sover-dag! Det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag säger eller skriver. Jag vet att jag tjöta till mig en extra timme till att sova och göra mig klar på i vilket fall. Klockan tjugo över tolv blev jag kidnappad av Sara och hamnade i Skara hos Carro. Vi spenderade dagen bra, eller? Vi tjöta om det förflutna och åt en flötig pizza. Påminn mig om att jag är skyldig Carro pengar, sitter dock och funderar på om jag kan dra av tjugo kronor från bildinsättningen på Sandra när hon fyllde år. Får väl diskuteras, åkte ju även gratis fram och tillbaka med Sara. Usch jag är fan fattig denna månaden och det pissiga är att soffan som jag har spenderat mina pengar på inte kommer förän i slutet i månaden! Fast det possitiva är att jag kan festa med den gamla och lyckas hålla den nya fräsch...




När jag väl kom hem igen sms:a jag Johanna. Vi mötes upp utanför Maggan, köpte oss lite gott och gick hem till mig och titta på Grey's anatomy. Nu är det slut och jag ska hoppa i säng för att sova. Ska upp tidigt imorgon, börjar klockan halv sju med Quyen och kanske någon mer? Det är ju nästan så man saknar jobbet lite nu när man har varit ledig ett tag... ?! Hahaha...



Imorgon blir det Stadt efter jobbet!



malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback