Ledig = städa

Äntligen ledig efter en helgs arbete. Det var tänkt att jag skulle städa och fixa i lägenheten men som sagt blir det fan aldrig som jag har tänkt mig. Igår efter jobbet drog Quyen och jag hem till mitt stöka hem och bara slappa. Det var trevligt att vara social utan att behöva titta på klockan så man inte kom för sent till jobbet. Tråkigt att det var mitt i natten och inget bra på tv eller möjligheten till att spela lite musik.

Jag vaknade vid två på eftermiddagen av att min pappa ringde. Han ville att jag hämtade Sarah på Kållandsö. Snäll som jag är, (HAHA) gör jag det och vi åkte hem till mig. Pappa kom en sväng och hjälpte mig sätta upp några krokar så jag har något att hänga min jacka i hallen samt handdukar i badrummet på. Var meningen att vi skulle sätta upp några tavlor och så men jag hade inte laddat min skruvdragare. Äger tyvärr ingen hammare heller. Sen fick jag skjutsa min syrra till Vinninga och där fick jag prova strumpbyxor och så inför bröllopet. Gick ut i förrådet och hämtade lite skit jag hade glömt att få med mig. Tog en sväng till pappa och hämta en dammsugare och lite annat skit. Det hela sluta med att jag hade så mycket skit med mig hem att jag hade kramp i armarna innan jag kommit till ytterdörren. Jag är så lat att jag vägrade gå två gånger som egentligen var smartast och enklast. Nu är klockan halv nio och jag har inte ens börjat med min städning, helvete också!


Britta
var här häromdagen och det var väl behövligt, fy vad jag saknar den gamla tiden. Vi träffades jämt och nu är det fan inte ens en gång i månaden. Tur att du kommer på lördag igen.

Nu kommer det lite bilder...

 

Tyckts om min "lilla" tv-kontroll?


Nej nu måste jag städa!!

malin♥


Kommentarer
Postat av: marie

lägenheten set jättefräch ut!! :)

2009-10-06 @ 10:50:42
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Quyen

Jävla skitsoffa bara!

2009-10-06 @ 23:04:36
URL: http://www.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback