Naknekocken?!

Idag lagade jag mat i underkläder bara för att jag kunde. Helt underbart att vara själv i sitt egna hem. I natt sov min syster Sarah och hennes pöjk Robin hos mig. De hade varit på stadt och festat. Våran mamma kom vid halv tolv och hämtade dem. Igår jobbade jag eftermiddag/kväll och missade Sara och Carros 40(20+20) årsfest. Vilket känns mycket tråkigt, det är ju inte varje dag ens kompisar fyller 20 år. Efter jobbet stod Sofia, Johanna och Madde och vänta på mig. Vi åkte sedan och ströga runt i stan. Vid ungefär halv tre åkte Madde och Sofia hem och det var bara Johanna och jag i hennes bil. Vi ströga kanske i 40 minuter till och sen parkerade vi bilen hos Johanna och jag gick hem i kylan. Usch det var -1 grad när jag gick hem i min vårjacka.


Imorgon kommer Britta hit!!


malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback