Ryck

För cirka tjugo minuter sedan fick jag ett städ-ryck. Jag diskade min jättedisk och torka rent på bänkar och sånt. Det jag hade planerat för imorgon. Orginalplanen var ju att jag skulle gjort det i måndags men de som känner mig vet att det tar sin tid. Jag hatar att ha stökigt men jag mår ändå inte dåligt att ha stökigt för jag blir "hemmavan" alldeles för fort. Imorgon ska jag gå upp tidigt så jag somnar tidigt på kvällen. Anledningen till detta är för att jag öppnar på torsdag, d.v.s. börjar klockan halv sju på morgonen. På morgonen ska jag dammsuga och tvätta golvet. Jag är dock mycket sugen på att göra det NU men klockan är alldeles för mycket, tyvärr. Måste egentligen sova men jag är inte trött för fem öre. Det är säkert bara för att jag sov för mycket idag.. eller igår, äh ni fattar vad jag menar. Oj shiet vad mycket jag har skrivit om ingenting. Avslutar allt med lite bilder.







Bild ett: Mega disken, fick inte med allt på bild.
Bild två: Denna bänken var full med jord och skit.
Bild tre: Soffvyn, (FULA)mattan ligger där enbart för att det inte ska eka så mycket. Den ska så fort som möjligt in i garderoben.


Ska jag sova eller glo på film?



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback