Heldag med Johanna

Idag vaknade jag av mobillarmet klockan kvart i elva.. snooze:ade tills klockan var halv tolv. Johanna kom vid en tio i tolv. Jag var såklart inte klar så Johanna fick komma in en sväng. Vi åkte sedan till spökstaden som Johanna säger. Det fanns mycket snygga och billiga soff-modeller men färgerna var bajsbrun eller orange/röd. Så det blev ingen soffa där. Vi var en sväng på Jula och Coop också. På Coop köpte jag två filmer, en coca-cola och Ahlgrens rosa rattar. As coola, jag fick dock inget kort då jag åt upp dem hos Johanna senare på kvällen och slängde påsen. De stödjer rosa bandet, rosa rattar :) Efter Skara drog vi till Em möbler där jag provsatt soffan ytterligare igen. Så nu är den beställd i vilket fall. Soffan och nackstöden kommer vecka 43. Jag kommer säkert ha sådan otur att den blir försenad! Vi var på ÖB och där jag köpte mig en handtvål, badskum (kommer ju ha badkar) och Malaco klubbor. Vi tog oss en glass på Mc Donald's, Cornetto choklad. Vi träffade även Majzzen på stan, mycket trevligt att träffa honom. Var ett litet tag sedan jag träffade/pratade med honom. Vi ska snart dra igenom Sagan om ringen trilogin, måste bara hitta filmerna hos min pappa. Klockan åtta åkte vi hem till Johanna och titta på Idol 2009. Vi blev sittandes framför tvn och tjöta och titta på godingen Gordon Ramsay.

Några av mina inköp idag:




TittadeRomasanta som fanns ur min box, rena skiten. Den var inte äcklig för fem öre! Med den storyn som det byggde på kunde de göra den hundra gånger värre. Den var byggd på en sann historia så mer blod och spänning önskar jag. Den handlade om en man som förförde kvinnor och dödade de med tänderna, han var schizofren och trodde han var en varg/varulv. Inget jag rekommenderar att se direkt..

Ledig imorgon med, ska bli underbart skönt. Hoppas jag vaknar i någorlunda tid imorgon. Jag funderar på om jag ska se en film nu ikväll eller imorgon. Klockan är redan tio över ett och jag behöver egentligen vända tillbaka dygnet då jag börjar klockan 06:30 på torsdag. Sandra kommer på fredag också! Ska bli mycket roligt, vi ska antingen supa och gå ut eller supa och packa upp mina grejer! Hoppas jag får nycklarna på fredag!



malin


Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Längtar till fredag ^^,

2009-09-09 @ 11:55:56
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback