Onsdag

Dagen började med att jag vaknade víd två på eftermiddagen. Så gick det med mitt "vakna i någorlunda tid". Jaja, jag fick sova ut i vilket fall. Jag tittade på ytterligare en skit film från min box, Tales of terror. Det skulle vara 33 små kortfilmer men det fanns bara 11 stycken på min dvd. Det var fem minuters obehagliga kinesfilmer. Första handla om en hiss. En tjej sa hej då till sin pojkvän klockan två på natten. Hon tryckte ner hissen, som åkte både upp och ner. Till slut så plinga hissen och där i stod det en massa läskiga folk. De skulle ner sa det och hon sa att hon inte skulle med för att det såg fullt ut. Hissen åkte ner, hon tryckte åter igen dit hissen och den kom uppifrån, tom. Hon gick in i hissen och i en metallist såg man alla de som nyss hade åkt i hissen. Sen började jag titta på Man thing, såg ungefär 40 minuter innan Majzzen sms:a och fråga om jag ville hitta på något. Jag gjorde mig klar och åkte in till stan. Vi åkte upp till råda och gick 5 km. Var gött men fan vad jag måste ut och gå mer!







Efter den härliga promenaden köpte vi hallon och dricka. Vi åt glass (som vi redan hade sedan innan) med värmda mosade hallon framför tvn.






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback