Överby

Jag trodde verkligen att jag skulle få sova ut idag men nej nej. Jag blev väckt vid nio på morgonen av både mamma, Sarah och Robin. De skulle till Överby och jag skulle tydligen med. Jag fick till kvart i tio på mig... vi åkte vid fem över tio. Jag kan lugnt säga att jag var trött. Fick ta mig en cheeseburgare&vatten på Mc Donald's i Lidköping innan vi åkte iväg till Trollhättan. Under dagen hittade Sarah och jag våran klänning som vi kommer att ha som tärnor på mammas bröllop. Min mamma ska gifta sig den tionde oktober med hennes sambo Andreas. Vi köpte förutom likadan klänning, likadana örhängen och halsband. Så nu har jag spenderat mer än vad min budget tillåter men vad gör man. Leva lite extra fattigt nästa månad. Min mamma handlade lite små saker till henne så som strumpbyxor m.m. Det enda Robin handla var nog mat och en extra coca-cola :) I bilen hem stensöv både Robin och jag, helt otroligt då min syster övningskörde hem.

Vid åtta åt vi hemmagjorda-pannbiffar, potatis och egengjord-brunsås, MUMS! Vi tittade på filmen A tale of two sisters (från min box). Vet inte om jag tyckte den var bra, fick ju nästan huvudvärk av allt tänkande. Den var mycket förvirrande och i slutet gick allt så snabbt mellan olika scener. Jag kan inte förklara filmen utan att förstöra den. Men har man lite tid över i livet kan man se den :)


malin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den filmen är läskig:P

2009-09-14 @ 03:42:24
Postat av: Sandraa.

Ja det är den :o och jobbig, lite sår att förstå..

2009-09-14 @ 21:20:27
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback