Sjuk

Nu ligger jag här åter igen i sängen med datorn. Det är inget annat jag orkar göra tyvärr, idag är jag ännu sjukare och jag hoppas jag vaknar frisk imorgon. Det är bara imorgon kvar sen så är jag ledig i några dagar. Det ska bli underbart skönt. Får nog ta och leta upp den dära nässprayen igen så jag kan andas någorlunda genom näsan. Jag vaknade nog bara fem gånger under natten av att jag hade andnöd och att jag behövde snyta mig. Idag kändes det som att jag inte hade sovit något fast jag somna klockan nio, kroppen var helt slö och hjärnan hängde inte med för fem öre, synd om alla som arbetar med mig. Idag ska jag försöka sova klockan åtta så jag är lite mer utvilad.

Godnatt på er!


malin


Kommentarer
Postat av: johanna

stackas min lilla Malin, hoppas att det inte e ja som smittat dig... det e väl bara en släng av svininfluensan, bara lite dödligt, hihi skoja bara... ses i morgon... puss puss <3

2009-09-23 @ 01:56:09
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback