Ännu en dag med fint väder

Gudarna försöker säga mig något. Gårdagen var fint och det enda jobbiga var väl att jobbet inte flöt på riktigt som man ville. Cyklade till och från jobbet igår, behöver pumpa däcken. Idag vaknade jag av att det ringde på dörren helt hysteriskt och jag var inte piggast på att gå upp i pyjamas och öppna men efter två minuters intensivt ringande gick jag upp och öppna. Det var min gårdsvärd Bengt, bra pinsamt. Jag hade glömt nycklarna i dörren igår natt. Han gav mig dem och sa till mig att gå och lägga mig igen. Jag var så trött och pissenördig igår när jag kom hem så mitt huvud hann inte riktigt med och glömde nycklarna i låset. Himlas tur jag hade och fy vad jag älskar att Bengt finns nu. Jag kunde inte riktigt somna om så jag började plocka iordning på mina kläder i storarummet, diskade min disk och städa Merlins bur. Nu sitter jag här och pustar ut lite innan matlagningen. Imorgon och fredag är jag ledig och det ska bli skönt. Jag ska äta en massa glass och slappa i solen OM jag har de turen att vädret håller i sig. Jag ska även hämta min megabyrå i Vinninga, tvätta bilen och SOVA!

Tack för de trevliga kommentarena!! ♥


Inte ett moln på himeln



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback