Dåtid till nutid

Nu ska vi försöka friska upp minnen och skriva lite om det som har hänt så man snart igen kan skriva lite om vad som händer. Onsdagen den 31:onde var riktigt trevlig. Britta och jag gick och handla lite på stan och köpte med oss till tacogömma. Vi åkte sedan hem till Johannes och började laga mat. Rättare sagt var det Britta som började laga maten. Vi insåg sedan att Johannes inte hade någon ugnsform så Johannes och jag åkte till Maggan och köpte en. Majzzen kom under tiden vi var i affären. Det var vi fyra som smaskade på tacogömman och efter tittade vi på film och bara umgicks. Britta och jag gick hem ganska sent.








torsdagen vaknade vi hyffsat tidigt och bestämde oss för att ta en glass på birgers för första gången på året. Det var kanon väder och det var riktigt trevligt tills vi satte och började äta glassen. Då började det spöregna för att strax därefter gå över till hagel. Vi åt upp våran glass hyffsat segt för att missa regn och hagel på vägen hem men det fick vi lida för det fick oss nämligen till att börja frysa. På vägen köpte vi ketchup till Brittas berömda köttfärssås. Jag kunde däremot inte vara hemma med Britta då jobbet kallade. Britta var så snäll och kom med min mat till jobbet. Äkta lyx att få hemmalagad mat som man inte gjort själv och sedan få det levererat till en.







Fredagen vaknade jag sent och Britta åkte hem till sin syster. Jag åkte sedan till jobbet och kom hem sent.
Lördagen bjöd på mat och fika hos mamma för att sedan åka till jobbet för att jobba.









Söndagen bjöd enbart på jobb. Måndagen bjöd på jobbet och en film med Quyen.
Tisdagen var jag ledig och jag gjorde inte ett piss, umgicks med Gustav, Basse och Sara. Vi spelade lite wii och tittade på film. Vi firade Gustav lite i förtid och käka lite glass och så.






Onsdagen så jobbade jag ett kortpass och bytte däck med pappa. Sen gjorde jag inte så mycket mer. På torsdagen så jobbade jag och efteråt så umgicks jag lite med Quyen och sen blev det sängen tidigt. Fredagen så arbetate jag och direkt efter jobbet åkte jag hem till min mamma för att äta lite thaimat. Umgick lite med familjen och åkte sedan hem för att få besök av Basse och Gustav. Vi spelade wii, tittade på tv, film och tjötade en hel del.



Ställde klockan på elva men jag vaknade innan det, helt otroligt! Jag gjorde mig klar och drog fram till stan för att möta Jessica, Sara och Gustav. Vi gick en runda på stan och tog sedan en fika. Jessica var dock tvungen att gå hem innan fikat. Åkte efter stan till pappsen för att äta lite samt slänga in en tvätt. Fick även leka lite frisör och klippte Annelie. Sen fick jag sätta mig på cykeln hem för att städa innan mitt främmat kom. Basse och Gustav kom runt halv sju och vi började direkt med alkohol intaget. Vi satt vid datorn och prata med Sandra, spelade twister, rökte vattenpipa och berätta hemligheter. Fick även ett kortbesök av Annelie och Elin. Några minuter över tolv åkte vi med Quyen till McDonald's och köpte lite mat. När vi kom hem till mig igen satte vi på Greveholm och alla somna nästan. Gustav var den enda som hade orken till att gå hem.








Nu
sitter jag här och solen skiner. I eftermiddag ska det grillas hos pappsen! Jag skulle vilja träffa Johanna lite men hon jobbar för tillfället, skit! Saknar även Britta, jag känner på mig att vi har mycket att prata om!!




Hajjemen, det var min vecka!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback