HALLÅ I STUGAN!

Sitter här och tittar på Au pair sidor. Frågar mig själv vad jag väntar på. Jag måste själv ta tag i det, annars händer det inget med livet. Kommer man någonsin ångra saker man gjort i livet, skulle inte tro det. Vad väntar vi på? Vad är det man ska tänka på, jag älskar att vara impulsiv och kasta in mig i saker. Även om jag inte gör det ofta så brukar det bli roligt när man väl gör det. Vissa personer hade man inte ens känt om man hade funderat en extra gång. Vad har vi och förlora, vad är vi rädda för, att allt kan bli bra eller att allt går åt helvete. Låt det gå åt helvete såfall men tänk om vi får det bra. Sluta fundera och bara lev!



Det fina vädret inspirerar mig till det galna!



malin♥


Kommentarer
Postat av: Britta

går det åt helvete har du ivf prövat och behöver inte tänka/drömma mer om det! Kasta dig handlöst - för det mesta finns jag där och fångar dig - om du inte hittar uppåtvinden den dagen! :) <3

2010-04-13 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback