Tryck delete

Denna dagen kunde ha kvittat, helt ärligt. Även om vädret var bra lyckades det inte rädda mig. Jag var på dåligt humör hela dagen. Hade inte spelat någon roll om jag var på jobbet, jag var så jävla borta. Det börjar hända en hel del på jobbet nu, tror vi. Det är bara och vänta och se. Vad har jag mer att tillägga? Jag hoppas det blir bra väder imorgon också då Johanna och jag äntligen ska spendera lite tid! Det var alldeles för länge sedan. Jag har även tvättid imorgon, otroligt nog! Självklart kommer allting  säkert att krocka.


Står på mina bara knän och ber gång på gång om förlåtelse. Jag börjar tröttna på det och det handla om att komprimissa. Väger inte ett nej mer än ett ja? Sura över små saker kommer vi alla långt på, eller inte! Jag känner mig så jävla töntig att skriva ner det här men du ville inte prata med mig. Tack o hej.



Det kurrar i min mage, jävla skit.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback