Fotbollsgolf och grillfest

Får bli något inlägg till, ögonen slocknar snart.


Lördagen den trettioförsta juli

Vaknade i ett hav med chips av väckarklockan. Tittade upp och insåg att jag inte sov hemma. Smsa till Sandra ute i soffan och sa att vi behövde ta oss hem. Sandras mamma kom trettio minuter senare och hämta upp oss. När jag kom hem var det bara att göra sig klar inför nästa händelse. Quyen hämta upp mig, vi åkte till systemet och jag köpte mig lite smått och gott till kvällen. Svårt att plocka ut saker att dricka när man fortfarande kände av sömnbristen och bakfyllan. Vi hann inte göra så mycket än ta med oss en cheese på vägen till busstationen. Satte oss på bussen till Götene och fy fan vad dyrt det är med enkel biljett på västtrafik. Tror jag betala 63 kronor för en resa till Götene på fyra mil. Väl framme gick vi till hans syster där vi satte oss i bilen på direkten för att åka till Lundsbrunns fotbollsgolf. Kan säga att för min del gick det skit eftersom jag inte var på topp. Alla andra hade fotbollsskor förutom jag. Kom inte sist som tur var, var bara något poäng från att slå Quyen. Jag hade lätt spöat honom om jag var ordentligt med i matchen. Vi åkte tillbaka till Quyens syrra och sambo för att tända grillen och invänta folket igen för lite grillfest. Quyen och jag grillade kött och till efterrätt grillad banan med glass. Jag drack väl inte så fruktansvärt mycket men var ändå lite full när vi åkte hem på kvällen/natten. Hade en underbart rolig dag.








Mina bollar gick antingen till höger eller till vänster!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback