Fredagen med camping

Hade tänkt att ta igen lite förlorade bloggdagar. Lyckas alltid sätta mig i dessa situationerna, senaste gången var väl vid jul. Det värsta är väl att jag inte skiter i dagarna utan måste skriva ner dem. I försig kommer det bli roligt för en själv när man läser allt detta om många år.


Fredagen den tjugotredje chansar jag på.

Jag vaknar tidigt då jag ska jobba dagskiftet. Efter jobbet hämtade jag upp Quyen och vi åkte till systemet. Jag handlade lite gött inför kvällen. Quyen och jag umgicks en stund lite innan jag gjorde mig klar inför kvällen. Satte mig på cykeln och cykla iväg till Sandra. Mamma ringde på vägen och fråga vad jag gjorde. Hon ville att jag skulle komma på besök under nästa vecka. Fick mig en lite utskällning också då hon hörde de klirrande flaskorna. Finns väl ingen mamma som tycker om att sina barn dricker. Hemma hos Sandra blev det bara Sandra, Biffen, Barck, Pierre och jag från klassen och extra var Crispo. Vi drack och hade det trevligt för att sedan dra oss mot Campingen. Satt där väl ett tag och sen begav vi oss hemåt. Skapade väl mig en snarare pinsam situation innan jag gick hem.








Att jag alltid lyckas.. hahah!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback