Jobb, söndagsmiddag och återträff

Kan jag inte bara vara världsbäst på att studa?


Söndagen den femtonde augusti

Gick upp tidigt då klockan ringde och jobbet kallade. Det var en sån där allting-går-sönder-och-går-åt-helvete-dag på jobbet denna dagen. Visst är det helt fantastiskt. När jag slutade åkte jag hem till mamma för söndagsmiddag, som numera är en tradition. Får väl se hur ofta man pallar sig dit. Stannade väl i cirka två timmar innan jag åkte hem igen för att möta upp Sandra. Hon skulle hämta alla sina grejer hon glömt kvar hos mig. Det var både Ida och Sandra som kom hem till mig. Vi satt och tjöta en stund innan de åkte igen för att handla. Jag cyklade sedan hem till Quyen för att träffa honom igen efter hans London resa. Vi degade framför film och tjöta en hel del. Vi tog oss en Mc chicken jr på McDonald's mitt i natten också.



Härligt med SEMESTER igen!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback