Klipp, klipp.

Får väl bjuda på en till då jag varken vill titta på tv eller städa. Borde egentligen studa men vem är sugen på det när man är sjuk?


Sjuttonde juli, jag vaknar upp i Dennis nittiosäng med Knutsson och Sandra vid min sida. Tre personer i en liten säng är inget att rekomendera. Som tur var jag inte så bakis och runt ett cyklade Sandra och jag hem. De andra gick och käka pizza. Jag tog mig en liten powernap och fick senare besök av Quyen. Jag hade lovat att klippa honom så det var bara att sätta igång med hans hästman till hår. Fast innan jag började klippa var vi i affären och köpte lite gött och äta. Blev en av Quyens och min specialitet, baugette med en god röra. Efter maten och klippningen blev det nog en eller två filmer.











Fundera på frisöryrket? Hahah nej!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback