Lunch, jobb och besök

Får väl printa några inlägg för att sedan gå och lägga mig framför tvn i sängen.


Lördagen den tjugofjärde

Vaknade väl hyffsat tidigt, inte så farligt bakis. Samtal från Quyen och vi bestämde oss för att äta lite gött. Kom inte riktigt ihop vad vi åt för det hade jag inte skrivit ner. Åkte sedan till jobbet för att jobba. Var klar ganska sent och när jag kommer fram till min port sitter Sandra, Barck och Tommy på bänken bredvid. Skulle egentligen åkt till Sofia men det blev ändrade planer. Sandra, Barck och Tommy fick komma in till mitt stöka hem mot min vilja. Vi satte på en film och degade. Slutade med att alla låg och sov.




Skit bra film men ingen av oss som såg hela!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback