Nervös söndag

Gårdagen bjöd inte mer på än att jag gjorde mig en potatissalladsmacka. Titta på film, låg och rullade tummarna i sängen och sedan "somna". Drömde lite om jobbet och sen hamna jag i slagsmål utanför, haha.

Jag vaknade av alarmet klockan nio och snooz'a till tio. Som tur ringde syrran precis när sista signalen hade varit. Hon ska bo här medan jag är borta. Jag har nu packat klart och det enda jag ska göra är att försöka lugna nerverna och vattna blommorna. Jag är så nervös så att det är helt sjukt. Mår t.o.m. illa så nervös är jag, okej, lite hunger kanske spelar in i det hela. Jag har sovit dåligt så det får bli en sväng till maggan för att köpa mig en islatte. Jag ska köra dit så jag måste vara piggare än piggast. Hoppas detta kommer gå fint..




Önska mig lycka till!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback