Pärmen, Hej och Hej då.

Sitter fortfarade och lyssnar på samma låt. Jag har blivit lite besatt men är det inte lättare att drömma än att ta tag i verkligheten? Jared är så jävla snygg men varför blev han på tre minuter det snyggaste jag kunde tänka mig för studen.  Kanske för att jag just nu står i ett ganska viktigt vägval i mitt liv. Jag har ingen aning vad som är den rätta vägen och jag har inte ens någon aning om vilken jag vill ta. Jag har levt de senaste veckorna med att leva för timmen, ja, inte ens för dagen. Ta allt lite som det kommer, utan en minsta tanke på konsekvenser. Jag sover allt sämre och drömmer en hel del mardrömmar, vilket är skit jobbigt. Jag vill i alla fall ha en god natts sömn. Vad fan är det för fel på mig?! Börjar få lite minipanik över att det bara är två och en halv personer kvar av i Lidköping från och med tisdag/onsdag. Med halv menar jag att Basse spenderar mycket tid i Göteborg och har redan påbörjat sin flytt dit. Som tur har man funnit mera nära vänner. Vägval var det...


Idag vaknade jag av mitt alarm vid elva, snooz'a till tjugo över tolv. Segade mig tills klockan blev kvart i två, då åkte jag i väg till Karro. Vi gick igenom pärmen och snacka lite om Stockholm. Kom hem senare än vad jag trodde, ringde Basse och Gustav. De kom ca tio minuter senare och vi satt och tjöta en hel del med Sandra på skype innan Britta kom. Vi promenade till Roma då alla nästan dog av hunger. Det blev tre kebabtallrikar och en kycklingkebabrulle. När alla var klara satt vi alla och gnällde om våra gravidamagar. Alla var så förbannat mätta att vi nästan sprack, se så det kan gå. Självklart var vi tvungna att gå till maggan för att köpa lite gott. Vi hade planerat att se en film men det blev inte så. Vi pratade mest med Sandra genom skype. Nästan som gamla goda tider. Gustav och Basse gick hem vid halv tio och fem minuter senare kom Sara. Blev en hård kram till Gustav då han flyttar imorgon. Sara stannade en stund och vi hann prata om allt möjligt samt välja ut min garderob till Stockholm. Vilket är mycket viktigt då man endast får ha finkläder. Haha, försök att hitta det i min garderob. Iförsig består allting av svart så omöjligt är det nog inte. När Sara åkte hem la sig Britta och jag i soffan och prata om allt mellan himmel och jord. Kan knappt beskriva med ord hur underbart det är och hur mycket jag har saknat det. Britta åkte hem vid två och nu sitter jag här och tankarna flyger i mitt huvud. Borde sova då Britta och jag ska gå på stan imorgon.









Helt sjuk vad man älskar sina kompisar!




malin♥


Kommentarer
Postat av: Tussen

Jag är ju kvar;D

2010-08-21 @ 18:14:29
Postat av: Tussen

jag är ju kvar;D

2010-08-21 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback