Pizza och socialtliv.

Skit på tvn är det jag försvarar mig med, även om jag skulle kunna göra annat. Lalalala!



Artonde juli, sista semesterdagen. Vaknade runt tolv och satte mig framför datorn och slöa lite. Gjorde mig klar och cyklade sedan till Wennerbergsbron för att möta upp Sandra. Vi cyklade vidare till Pizzeria Victoria, där vi mötte upp Tommy. Vi stod en liten stund och vänta på vår sista middagspartner, Britta. Jag beställde mig en Calzone med kebabkött i, den var god. Vi satt och tjöta ett bra tag och tog igen förlorad tid. Fick bli en glass till efterrätt på Birgers där även Carro, Johan och Gustav döck upp. Britta hängde med Carro och Johan på halva deras färd. Vi andra knallade vidare och det slutade med att Tommy åkte hem och vi tre som var kvar gick hem till Gustav. Han letade upp sitt kubb och vi gick och hämta Tussen. Tvingade ut henne på ett spel med kubb. Det var Tussen och jag mot Gustav och Sandra. Gissa vilka som vann båda gångerna! Sista gången blev jag lämnad också, så jag vann halvt själv. Tussen skulle nämligen med sina föräldrar och handla. När vi hade spelat klart la vi oss i gräset på en filt och njöt av vädret. När det sedan blev lite kallt drog vi oss. Sandra och Gustav åkte hem och jag cyklade vidare till Quyen. Främst för att hämta en av min nit till min väska. Såklart blev det lite tv tittande och tjöt.

















Helt underbar sommardag!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback