Skövde igen.

Får bli ett inlägg till och efter det får det bli en liten städning eller glo på tv. Jag kan nog gissa vad det blir.


Sextonde juli, klockan ringde tjugo över åtta på morgonen. Jag gjorde mig klar och blev upphämtad av pappa, Annelie och Sarah. Vi åkte till Skövde för att Sarah skulle göra sitt teoriprov för körkortet. Hon hade missat teorin första gången och sedan klarat uppkörningen. Så hon fick en återbudstid i Skövde. Vi lämnade av Sarah och åkte till Commercehuset och glodde lite. Vi åkte tillbaka för att hämta henne, hon såg inte så glad ut när hon kom ut men när hon närmade sig bilen gjorde hon tummen upp. Hon var helt till sig och kunde nog inte riktigt förstå att hon hade klarat skiten. Vet hur precis hur man känner sig, man förstår inte riktigt förän man sitter där själv i bilen. Vi åkte vidare till Biltema och Mediamarkt m.m. Jag köpte mig nog inget, hittade inget jag inte hitta igår. Vi åkte hem till pappa och satt där ett tag. Min faster och ingifta farbror kom på fika. Vi bestämde oss för att äta lite och tyvärr blev jag nerröstad för McDonald's. Syrran körde och vi träffade Quyen utanför, tjöta lite. Vi åt hemma hos pappa och jag stannde ett litet tag. Sen gick jag hem för att planera lite inför kvällen. Jag fick ringa efter skjuts till systemet. Syrran och Robin hämta mig och jag sprang in lite snabbt på systemet och handla lite gött. Vi åkte till McDonald's igen då jag tog mig en milkshake medan Robin och Sarah åt då de inte åt förut. Fick skjuts hem och gjorde mig snabbt klar innan Sandra kom. Vi började festa på direkten och tjöta en hel del. Vi fick även lite besök, först av Britta som stannade med oss hel kvällen. Sen av Basse och Gustav som inte stannade en så lång stund. Runt tolv eller ett kom vi iväg till campingen Sandra, Britta och jag. Träffade en massa gamla klasskompisar. Vi stod för det mesta utanför och när det stängde vid klockan två åkte Britta hem. Vi andra gamla klasskompisar drog vidare till Dennis. Där satte vi på film efter film. Jag kan säga att jag inte kommer ihåg alla då jag kan ha somnat någon gång under natten.












Kvällen/natten fick mig att känna mig som sjutton år igen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback