Skövde

Sitter framför datorn och äter korv i bröd. Hade tänkt att skriva lite om onsdagen så jag inte halkar efter igen. Jag vaknade ganska sent då jag nästan satt uppe hela natten framför datorn. Segade lite och tog det lugnt, studade lite då jag ligger en aning efter. Åker på söndag som sagt men som tur är provet inte förän på torsdagen så jag kan plugga lite där borta också. Vid halv fyra cyklade jag till mamma då jag var bjuden på middag och tjöt. Åt så att magen nästan sprack. Klockan fem cyklade jag hem, bytte skor och ställde mig vid roma. Jag blev upplockad av Johanna som hade Alex, Benjamin och Lillen i baksätet. Vi alla åkte iväg till Mediamarkt i Skövde. Johannas stereo som hon hade lämnat in på lagning gick inte att laga så hon skulle få välja en ny. På vägen hem satte vi oss först på McDonald's där de andra åt och jag tog mig en äpplepaj. Jag märkte att jag inte är så förtjust i pajen längre, vilket är tråkigt då de har tagit bort allt annat fika. Drömde om min morotskaka häromdagen, måste baka det snart. När vi satte oss i bilen gick det vilda diskutioner om milkshake så det fick bli en lyxmilkshake på max. Snacka om att jag inte åt upp den och mådde rumpa hela vägen hem. Det är så mättsam och fet så det är helt sjukt. Ska sluta med godsaker om det inte är popcorn eller hemmabakat. Längtar redan till julbaket, haha.










När vi kom hem blev det bara Johanna och jag kvar i bilen. Så vi fixartjejer började dra ut den gamla stereon och in med den nya. Dock fick vi ta en sväng till min pappa för lite eltejp. Vi fick igång allt och det lät riktigt bra. Pappa hjälpte även Johanna fixa den ena lyskonsollen som inte satt i ordentligt, vilket gjorde så backljuset tjuvlös. Min farbror Hans kom förbi på parkeringen också med en höna han hade fått från sin sambos bror. Självklart blev det lite strög runt i stan. Kom hem ganska sent och satte mig och uppdatera bloggen och studa yttepyttelite. Skrivit fyra gånger på denna inlägget!











Underbart att umgås med Johanna igen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback