Stan, tjöt och måndax

Inte ens inne på augustidagar än.. men det kommer väl.



Måndagen den tjugosjätte juni

Vaknade ganska sent fast blev väckt av Johanna som ville äta och gå på stan. Inget man säger nej till. Vi åkte fram och tog oss en toast på Henrys. Tog oss en sväng på stan och jag hittade mig ett färgglatt linne på Stadium. Åkte hem igen och började göra mig klar inför kvällen. Snackade med Quyen genom skype under hela eftermiddagen. Johanna gjorde mig sällskap runt klockan sex och runt tjugo över sju cyklade vi iväg till Emma där även Sandra B och Oliwer var. Under kvällen kom och gick det en hel del personer. Slutade med att Johanna och jag cyklade iväg till stadt runt halv tolv. Väl där inne är det samma visa, varmt och knökat med folk. Blev torngrillen efteråt och sen sängen.






Hahaha!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback