Tvätt och regn.

Ögonen börjar svika mig, jag har knappt gjort något idag och ändå är jag trött.



Tjugoförste juli, vaknade ganska sent. Satte mig vid datorn och tjöta lite med folk. Syrran frågade om jag ville komma på middag. Sånt säger man väl knappast nej till. Jag hade världens tvätthög som jag tog med mig också. Mammas tvättstuga är i princip ledig jämt. Skönt att få kläderna tvättade och mat i magen. Efter middagen fick vi erbjudande om att åka och bada med pappa, Isa och Hero. Inget vi sa nej till och vi gick hem till pappsen. Jag var så godissugen att jag letade upp lite i hans skafferi innan vi åkte. Vi hämtade upp Dick på vägen och åkte till Båtgården och tog oss ett dopp. Lekte lite kasta boll med Isa och Hero i vattnet. Åkte ganska snabbt tillbaka till pappa, jag gick tillbaka till Sarah för att fixa med min tvätt. Efter det var tanken att jag skulle gå till Sara där även Gustav var men det började spöregna. Verkligen ösa ner och det slutade aldrig heller. Så det blev att jag fick hoppa att gå dit och vänta ut regnet och sedan åka hem för att sova.



Jobbet väntar på morgonkvisten!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback