ULLARED!

Nu sitter man här igen och försöker på att komma ikapp.



Torsdagen den femte augusti

Tjötade som sagt med Quyen genom skype hela natten och fick därmed ingen sömn. Han hämtade mig runt sex och vi åkte till McDonald's för att äta frukost. Satt där ett lite tag innan Sandra, Beatrice och Ida kom och gjorde oss sällskap. Jag absolut älskar bagel! När alla hade ätit upp åkte Quyen hem och vi andra åkte iväg mot Gekås, Ullared. Jag sov hela vägen ner, inte så konstigt kanske. Jag har nog aldrig stensovit så hårt i en bil någon gång i mitt liv. Väl framme så fick jag mig en chock, så mycket folk! Vi fick parkera en bra bit bort. Väl inne var det mycket folk men ändå inte så jätteknökat som jag trodde. Handlade på mig en hel del, som vanligt. Mitt uppe i handladet gick vi och åt mat. Jag tog mig en Calzone, pizza.







Handlade vidare och vi tog oss en sväng inne på sexshoppen, någon spel/film butik och netonnet också. Hittade inget i någon av de butikerna. Sandra och jag stod en lite stund och skratta i sexshoppen, vi klämde på en stressboll som var designad som ett bröst. Haha, den kändes fan verklig. På vägen hem stensov jag igen och missade maten. Så väl hemma var jag hungrig. Fick bli en smörgåstårta med Quyen. Elin kom och gjorde oss sällskap. Jag visade allt jag hade köpt och Quyen åkte hem. Elin sov hos mig så vi tjöta, titta på tv och allmänt dega. Jag hade köpt mig en massa pärmar som vi fixade med.








Älskar verkligen Ullared!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback