Full fart i backen!


Onsdagen den femtonde december

Jag
jobbade till ungefär tio i fem på eftermiddagen. Åkte hem med Johanna till mig och bytte om till full utrustning inför pulkabacken på fem minuter. Det måste vara ett slags rekord?! Strax efter fem var vi framme vid Rådaskolan och upptäckte att Emilia var den enda som hade taggat inför pulkaåkning av alla som jobbar på jobbet - mycket dåligt. I vilket fall hade vi jätteroligt! Vi åkte många backar och jag pajade mitt nya tefat. Jag ramlade även rätt gött några gånger, tappade luften en gång och har numera ont i kroppen samt ett blåmärke på röven. När vi väl åkte ett bra tag drog vi förbi jobbet och plockade upp Karro, Cilla och Quyen. Vi alla åkte till Elan och käkade pizza. Jag kan säga att den satt inte helt fel efter allt åkande. Jag var verkligen vrål hungrig.


Efter pizzan åkte alla hemåt förutom Johanna och jag. Vi åkte hem till mig och tittade på den senaste Shrek filmen, som jag hade vunnit i en tävling hos Pågen. När filmen var slut var det läggdags och Johanna åkte hem.




LÅNGLEDIG - AH!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback