Ibland går det som det går


Lördagen den elfte december

Vaknade och mådde inte alls bra. Kände mig helt borta och ögonen orkade jag knappt hålla öppna. När jag hade jobbat fyra timmar fick jag sjukskriva mig och gå hem och sova. Jag sov hela dagen!



Söndagen den tolfte december

Jag mådde lite bättre men inte helt okej, jobbade till tolv och gick sedan hem och sov. Mysigt värre!



Måndagen den trettonde december

Jag jobbade hela mitt pass och efteråt vet jag inte riktigt vad jag gjorde, gick till pappa kanske?



Tisdagen den fjortonde december

Jag jobbade hela mitt pass och efteråt åkte jag hem till pappa och åt plättar!




Hoppas det bara kan bli bättre!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback