Jobb och FEST!


Tredje december

En
dag kvar tills jag blir tjugoett år gammal och idag ska det firas. Jag vaknade av ett telefonsamtal, det var Quyen som inte sa mer än hej. Jag förstod då att jag hade försovit mig. Jag hatar att försova mig, jag hatar att bli störd i min dåliga sömn. Just det ja, det var den jag skulle ta tag i också! Jag tror nog på mirakel skulle jag säga, då jag hoppas att det löser av sig själv. Problemet finns inte om man inte ser det som ett problem, eller? I vilket fall, jag rusade till jobbet. Jobbade mina timmar och detta var inte vilken dag som helst utan det blev lite action! Klockan fem slutade jag och det var raka vägen hem för att moppa golvet. Jag var uppe i varv så det stod härliga till så det fick bli en jättevarm dusch för att jag skulle kunna lugna ner mig lite. Klockan sex började folk strömma in, vi som skulle äta pizza. En del var lite sena så det sluta med att vi satt klockan sju och åt pizza, då resten av alla andra skulle komma. Carl var den som var först och han fick titta på när vi åt, tur att han redan hade ätit! Väl klara började alla andra att droppa in. Det var en härlig blandning på folk och allt som gick sönder var nog min hängare och kapsylöppnaren. Jag hade jättekul och runt tio, halv elva gick alla ut till bowlingen eller hem till Majzzen. Ett par handskar, en tröja och en kavaj saknar sina ägare. Jag tror vi var tjugofyra personer i min lägenhet, skulle lätt kunna säga att det går in lite till! Stadt blev det efter bowligen och sen blev det sängen som jag däcka i. Självfallet fick jag ett telefonsamtal från lille Knut som ville ha efterfest dock blev det ingen då Britta och jag var i pyjamas. Måste tacka alla för presenterna och att ni kom!














TACK, för en härlig födelsedagsfest!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback