Min födelsedag!


Fjärde deceber

Alltså denna dagen jag föddes på, helt otroligt att det har gått tjugoen år sedan. Jag hoppas att jag har mer år än så kvar. Jag har knappt börjat min resa om man säger så. Jag vill så mycket men just nu sitter jag fast. Vet inte hur jag sa förklara hur jag känner men jag måste ta tag i mitt liv. Det ser inte ut som jag ville för fem öre. Jag hade mina planer, som var riktigt bra planer men nu sitter jag här och ångrar faktist inte mina beslut. Även om orginalplanen var en skitbra plan. Jag tar det som det kommer och ska bara skaffa mig lite mer ork. Jag behöver en liten spark i baken, vilket jag tror kommer vilken dag som helst. I vilket fall, jag vaknade ganska sent. Britta och jag gjorde oss klara och blev upphämtade av min mamma cirka kvart i fyra. För att inte tala om att Sara kom förbi någon gång under morgonen, jag var inte så medveten. Fika hos mamma klockan fyra för mammas sida. Det blev tårta som min mamma hade fixat åt mig. Detta kallar jag lyx att inte behöva fixa något, utan bara att betala. Min mamma ville alltså inte komma på kalas dagen efter jag hade haft fest. Lite förstårligt när man inte vet riktigt vad som går sönder eller vad som spills vart, haha. Eftersom vi stanna ett tag hos min mamma blev det lite kvällsmat också. Vi tittade självfallet på Tomten är far till alla barnen. Jag tror bannemig inte det finns någon bättre kultfilm, allvarligt. Den kan jag aldrig tröttna på. Runt åtta tror jag att Britta och jag åkte hem.








Vi var dock inte hemma länge utan skuttade iväg till Hanna som hade inflyttningsfest. Britta och jag tog oss en återställare och hängde även med ut. Det blev bowlinghallen och Krog&kompani. Det blev helt enkelt en chill-kväll vilket var mycket trevligt. Det var även lite roligt att gå till ett ställe där man aldrig går till annars. När klockan blev två gick vi hem till min mamma för att hämta min mobil som jag hade glömt. Hon blev inte så jätteglad över det men det var tur att jag hämtade den. För runt klockan fyra ringde Knutsson och undra om det blev lite efterfest. Det blev ingen då Knut somnade ungefär femton minuter in i telefonsamtalet. Fy bubblans vad jag skratta!!!












Helt fantastisk födelsedag!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback