"Sova" och städa


Torsdagen den nionde december

Jag vaknade av pappa ringde. Han sa att han kommer om tio minuter och hämtar min bil. Han skulle byta däck då ett av mina var dåligt. Rena lyxen att slippa göra det själv. Halv tre på eftermiddagen kom Elin hem till mig, hon väckte faktist mig. Jag var bra seg, hon hjälpte mig städa lite och jag lagade mat till oss båda. Vi gjorde inte så mycket mer, tog en sväng hem till pappa för att umgås lite med resten av familjen. Jag gick hem runt tolv och var jättepigg. När klockan var två var jag yberpigg. Jag visste inte vart jag skulle göra av all energi. Svaret fick jag av Knutsson, jag åkte till honom och höll honom sällskap tills han sluta klockan fem på morgonen. Väl hemma igen var jag fortfarande pigg, låg i sängen och stirra i taket tills klockan blev nio. Det var bra frustrerande men inget att göra åt.




Sova - , ja tack!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback