Städ och kalas #2


Femte december

Vaknade en aning seg då jag aldrig brukar att "hålla igång" två dagar i rad. Fast det var bara att göra sig klar och traska iväg till affären med Britta. Vi handlade inför middagen, tacopaj och kladdkaka. Som tur var det inte så mycket att städa då vi var super duktiga och plockade i allt när vi kom hem efter stadt i fredags. Runt klockan ett, kvart över ett kom alla från pappas sida. Jag fick ett jättefint silverhalsband med mitt stjärntecken på. Kalaset var inte långvarit och det var tur det för jag var superseg. Tror inte Britta och jag gjorde så mycket mer än bara dega framför tvn. Senare på kvällen åkte hon hem.









VILKEN FÖDELSEDAGSHELG!!!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback