Bakis för hela slanten..

Jag kanske klarar att komma ikapp...


Tjugofjärde januari

Vaknade och mådde väl si sådär. Jag var helt klart bakis men det var ändå inte så farligt. Sara kom hit och vi sega hela dagen. Så som det ska vara dagen efter ett party. Nu när man kommit upp lite i åldern klarar man inte riktigt av lika mycket och lika länge längre! Jag vet att jag inte är så gammal men jag klarar verkligen inte alls av att festa som jag gjorde när jag var yngre.







Snart sitter lönen på kontot!


malin♥


Kommentarer
Postat av: britta

yes my dear..

remember those sweet sixteen.. haha det var tider de.. då festade vi verkligen som idioter varje fredag!! :P

2010-02-02 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback