Budskap... inte äta godis?

Inne på slutet av januari.. inte illa pinkat?!


Tjugosjätte januari

Jobbade denna dagen med till ca tjugo i fem. Åkte till pappa för att hälsa på och möte Sarah och mamma på parkeringen. De skulle åka handla och det behövde jag också göra så mamma tyckte att jag kunde åka med. Det gick ganska bra för min del att handla, har kommit in i det och behöver inte ha en inköpslista då jag har de flesta recept och dylikt som jag lagar i mitt huvud. När jag kom hem igen plockade jag lite hemma och sen satte jag mig framför tvn och började tugga på min nyinköpta marabou chokladkaka. När jag hade svalt bit nummer två kände jag hur konstigt det var att bita ihop. Tänkte inte så mycket på det och stoppa in bit nummer tre och tugga lite, tuggade jag plötsligt på något stenhård. Spottar ur chokladen och hittar en MEGA bit från mig tand. Därifrån gick det bara utför. Det var såpass stor bit att det var ändå till nerven typ. Jag kunde inte äta mer eller dricka utan att det isade i hela käken. Det var bara att gå och lägga sig tidigt för att sova bort smärtan.




Fått lite skräck för choklad nu..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback