FEST FEST FEST

Haft en liten paus.. lagat mat och plockat lite i hemmet.


Tjugotredje januari

Pappas födelsedag, GRATTIS. Denna dagen vaknade jag hyffsat pigg och åkte till jobbet och jobbade som aldrig förr. Åkte hem för att göra mig klar inför Brittas fest. Det tråkiga var att jag blev så sen från jobbet att jag fick stressa som ett as, dock kom vi inte försent. Det var Johanna, Quyen och jag som åkte i samma bil. När vi var framme käkade vi god mat och snacka. Började drickandet efter maten och jag var lite orolig att alkoholen inte skulle räcka men jag hade fel. Hade en bra fylla, inte för full och inte för nyker heller. Vi hade sket sköj och senare på kvällen/natten åkte vi in till stan och gick ut på krogen. Käka fyllemat och efterfesta hos Majzzen. Gick hem i det kalla vädret och total däcka i min säng. Kanon dag!





(Förlåt för bildkvalitén, tagna med mobilen - kameran vad sten dö!)






Så jävla synd att Britta snart åker..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback