Fika och åter mera fika

Man kan säga att jag har slått rekord i uppdatering per dag eller? Mitt egna d.v.s.


Tjugonde januari

Barnbidrag idag för dem som får sådant. Jag är inte en av dem dock.. vore gött med extra pengar. Idag fick jag ställa väckarklockan för att jag har en dejt med Sara, Carro och Britta. Pinsamt nog gjorde jag det inte eller så stängde jag av det för att försova mig. Måste bli bättre på att komma i tid och gå upp i tid, till mitt lilla försvar jobbade jag till tjugo i två igår och då är man inte så pigg på morgonen. För när man väl kommer hem efter jobbet är man jättepigg. Som att klockan vore halv fem på eftermiddagen. I vilket fall vi käkade på Henrys, kycklingtoast, BAMSE gott verkligen. Sen hade man jättetrevligt sällskap som gjorde det hela. Fick dra mig vid tio i tre för att åka till mitt jobb för att jobba lite.


Fika på henrys och en massa tjöt är kärleken när den är som bäst


malin♥


Kommentarer
Postat av: britta

japp.. kycklingtoast x 4 hehehe :)

2010-02-02 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback