IKAPP

Det hände.. helt otroligt, jag kom inte ens ihåg senast! Jag halkade nog efter i början av december mellan alla kalas och det. Fast nu när jag tänker efter var det nog tidigare än så. I vilket fall jag är i fas nu och det känns bra. Denna dagen startade vid elva och jag segade tills jag skulle hämta tvättstugenyckeln klockan tolv. Jag bestämde mig för att tvätta det sista när det ändå fanns en ledig tid, otroligt nog. Bokade en ny tvättid den 14:e, såg nu i kalendern att jag bokat tvättid på alla hjärtans dag. Är man singel så får man väl sätta sig på tvättmaskinen och ha en bra kväll, eller vad säger ni tjejer? Annars så har jag pysslat här hemma hela dagen. Jag har lagat mig en underbar korvstroganoff med matvete. Jag hade t.o.m. köpt hem persilja som jag hackade över!






Sen så kom pappa, Annelie och Elin vid åtta. De glodde på min tv lite, anledningen till att de kom var för att jag behövde ha upp mitt nyckelskåp, två krokar och spegeln lite högre. Jag fick ju därmed locka med tvn och det sluta med att det enda jag fick upp var nyckelskåpet och spegeln. Man får vara nöjd med det lilla man får! Sen så har jag uppdaterat min blogg till det rätta datumet (Tjugoåtta inlägg från klockan tre till klockan tio).






Imorgon blir det fika med Sara och Carro


malin♥


Kommentarer
Postat av: caroline

hehe, tvättmaskinen :P mmm korvstroganoffen såg riktigt mumsig ut! mmmm dreggel ^^

2010-02-03 @ 09:49:06
URL: http://lillgrodaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback